طول عمر فن ebm
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

واحدهای HVAC تجاری ، مسکونی و پشت بام همگی دارای عمر مفید مورد انتظار هستند. طول عمر معمولاً از 5 تا 20 سال است. نکته مهم این است که این اعداد طول عمر همیشه عبارت "با نگهداری مناسب" را شامل می شوند. به عنوان یک مالک ساختمان ، ناظر یا مدیر املاک ، مهم است که بفهمید واحد شما به طور منظم به چه نوع نگهداری نیاز دارد و تولید کنندگان چگونه تعمیر و نگهداری مناسب را با توجه به طول عمر مورد انتظار واحد خود تعریف می کنند. عدم درک این اصطلاحات می تواند به این معنی باشد که شما فکر می کنید باید سیستم HVAC خود را در مدت 20 سال جایگزین کنید ، در حالی که در 5 سال دیگر مجبور به تعویض آن هستید.

درک تعریف تولید کننده از نگهداری مناسب
هنگامی که تولیدکنندگان گرمایش و سرمایش تجاری عبارت "با نگهداری مناسب" را بیان می کنند ، آنها در درجه اول در مورد نگهداری پیشگیرانه صحبت می کنند ، یعنی تعمیر و نگهداری که طبق یک برنامه انجام می شود. موارد نگهداری HVAC معمولاً شامل تغییر فیلتر هوا و تمیز کردن مجاری هوا و اجزای خارجی و داخلی سیستم می باشد. این شامل تعویض قطعات فرسوده و انجام بازرسی HVAC حرفه ای است که حداقل یک بار در سال ، معمولاً در بهار یا پاییز ، توسط یک پیمانکار مجاز انجام می شود. همچنین انجام تعمیر و نگهداری مناسب به این معنی است که سیستم HVAC خود را در اولین علامت مشکل تعمیر کرده اید ، نه زمانی که به طور کلی از کار بیفتد.

درک نادرست تعمیر و نگهداری HVAC
تعمیر و نگهداری نامناسب HVAC را تعمیر و نگهداری از کارافتادگی می نامند. اگر ساختمان مسکونی تجاری یا چند مستأجر شما در شیکاگو در حال انجام تعمیر و نگهداری بدون مشکل است ، تعمیر و نگهداری تنها پس از خرابی کامل سیستم HVAC انجام می شود. این نوع تعمیر و نگهداری می تواند به طور قابل توجهی عمر مفید تجهیزات را کوتاه کرده و منجر به صورتحساب های بسیار بالای تعمیر شود. در واقع ، صورتحساب های تعمیرات شما می تواند آنقدر زیاد باشد که تعویض زودرس واحد به صورت منطقی تر باشد.

به عنوان مثال: اگر در اواسط تابستان متوجه جریان کم هوا یا گرم شدن هوا نسبت به حالت عادی از رجیسترهای خود شوید ، واحد HVAC شما دارای یک مشکل است. این کار می تواند به سادگی تنظیم اشتباه روی ترموستات باشد یا نشتی از مایع خنک کننده باشد. تعمیر و نگهداری نامناسب شامل ادامه کار واحد تا زمانی که هوای سرد از سیستم وارد نشود. تعمیر و نگهداری مناسب شامل خاموش کردن سیستم است تا دیگر صدمه ای نبیند و برای تشخیص و تعمیر با یک تکنسین مجاز HVAC در شیکاگو تماس بگیرید.

 

http://webdesiger24.blog.ir/1399/07/05/%D9%81%D9%86-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%85-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

 




:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir